نقره فرنگی کار مشهدی در جام تختی زوج حسینی- خداداد در کادرفنی خوشه طلایی پخش زنده بازی النصر و الخلیج در لیگ عربستان (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین درگیری محمد صلاح با کلوپ | ماجرای اختلاف در لیورپول چه بود؟ + فیلم بیرانوند بازی با سپاهان را هم از دست می‌دهد؟ محمد طاهری: ایران از تایلند سرتر است| میزبان ۱۰ هزار تماشاگر دارد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و وستهم در لیگ برتر انگلیس | تداوم ناکامی‌های کلوپ انتقاد درخشان از اوسمار| چنین باختی را به خاطر ندارم تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا | گام آخر راهیابی فصیحی به لیگ الماس پیشنهاد ۸۰ میلیاردی استقلال به یاسین سلمانی! مدال طلای تیراندازی جهان بر گردن یک مشهدی + ویدئو با مقصران حادثه استخر هاشمی‌نژاد برخورد می‌کنیم مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال
سرخط خبرها

اسکوچیچ تعارف را کنار نگذارد، تیم ملی حذف می‌شود|در انتظار نیمکت نشینی بی انگیزه‌ها

  • کد خبر: ۶۹۵۰۹
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵
اسکوچیچ تعارف را کنار نگذارد، تیم ملی حذف می‌شود|در انتظار نیمکت نشینی بی انگیزه‌ها
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در آستانه تقابل مهم با تیم ملی فوتبال بحرین باید تعارف را کنار بگذارد و از بازیکنانی بهره بگیرد که انگیزه و نشاط بیشتری برای حضور در ترکیب تیم ملی دارند.

گروه ورزش| شهرآرا نیوز، سرمربی تیم ملی ایران بعد از بازی با هنگ کنگ اعلام کرد تنها مسئله‌ای که او را دراین میدان آزار داده، گلی است که تیم ملی مقابل این حریف درجه 3 آسیایی دریافت کرد.

مسئله تیم ملی اما فراتر از گلی است که هنگ کنگ برای اولین بار در طول تاریخ وارد دروازه تیم ملی ایران کرد. تیم ملی به واقع از یک بی انگیزگی عجیب و ملال آور رنج می‌برد و در این میان بازیکنانی که در ماه‌های اخیر به عنوان لژیونرهای موفق از آن‌ها یاد می‌شد عملکرد بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشتند و نتوانستند انتظارات را برآورده کنند.

به زعم اغلب کارشناسان، ستاره‌های تیم ملی نمایش قابل قبولی در این میدان نداشتند و نگرانی‌ها بابت بازی بعد مقابل بحرین را به نقطه اوج رساندند.

تیم ملی دوشنبه ایران مقابل حریفی قرار می‌گیرد که اکنون به واسطه گل زده بیشتر در صدر جدول قرار دارد ویک پله بالاتر از تیم ملی عراق است.

درواقع کلید صعود و موفقیت تیم ملی در این مرحله در همین بازی خلاصه شده و چنانچه ملی پوشان فوتبال ایران نتوانند از سد بحرین بگذرند و حتی یک تساوی نیز حاصل کار آن‌ها باشد، در آستانه حذف قرار خواهند گرفت و برای نخستین بار درتاریخ در مرحله پیش مقدماتی انتخابی جام جهانی از مسابقات کنار خواهند رفت؛ اتفاقی که اگر رخ دهد شان و منزلت فوتبال ایران در قاره آسیا را به شدت خدشه دار خواهد کرد و ما را سوی پرتگاه فوتبال آسیا سوق داد.

شاید فاکتوری که منجی اسکوچیج و فوتبال ایران شود، انتخاب ترکیب براساس آمادگی باشد. آنچه در بازی با هنگ کنگ لااقل در نیمه اول رخ نداد و سرمربی تیم ملی با تکیه بر یک مشت اسم که هیچ کارایی مناسبی در زمین بازی نداشتند، به دنبال پیروزی و به ثمر رساندن گل‌های متعدد بود که موفقیتی در به دست آوردن آن نداشت.

در نیمه دوم و از زمانی که بازیکنانی همچون جهانبخش، طارمی، عزت الهی و آزمون از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شدند، اوضاع به کلی تغییر کرد و با حضور بازیکنی همچون ترابی وجا به جایی قلی زاده به سمت راست و همچنین حضور میلاد محمدی، انگیزه در خط آتش تیم ملی فزونی گرفت.

هرچند که نباید از تلاش سامان قدوس و کریم انصاری فرد نیز غافل بود. بازیکنانی که نشان داد نداز دیگر لژیونر‌های فوتبال ایران با انگیزه ترند. البته دایره اشتباه‌ها تنها به خط آتش تیم ملی ختم نمی‌شد. درخط میانی نیز حضور سعید عزت الهی نتوانست باری از روی دوش تیم ملی بردارد. این بازیکن نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند تا جایی که اسکوچیچ ناچار شد او را هم از زمین بازی بیرون بکشد.

تیم ملی دوشنبه به مصاف بحرین خواهد رفت و اگر اسکوچیچ آماده‌ها و با انگیزه‌ها را در ترکیب تیم ملی قرار ندهد، حذف از این مرحله قطعی خواهد بود.

سرمربی تیم ملی باید توجه داشته باشد که صرفا تکیه بر نام‌های بزرگ نمی‌تواند او و تیمش را به مرحله بعد سوق دهد. تیم ملی نیاز به یک ارنج مناسب با حضور بازیکنان با انگیزه و با طراوت دارد که سرمربی تیم ملی باید تعارف را کنار بگذارد و آماده ترین‌ها را راهی میدان کند. شاید لازم باشد بیشتر از نفراتی در ترکیب تیم ملی استفاده شود که در نیمه دوم به میدان رفتند. شاید این کلید پیروزی در بازی با بحرین باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->